שיווק בשקית

על מנת לנצל את ההשפעה השיווקית שיש לשקיות, החלו חברות להשקיע זמן וכסף בעיצוב שקיות ממותגות.

 

שקיות נייר עדיין מובילות את טבלת הפופולריות בשוק השקיות. זאת, למרות התחרות העיקשת מול שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון, ולמרות שהן לא נפוצות בחנויות רבות, כמו שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון.

אחת הסיבות לכך היא גם אחד היתרונות שלהן: בחירה בשקיות נייר מסייעת בשמירה על הסביבה.

קל, פשוט וזול יחסית לייצר שקיות נייר שעשויות מחומרים ידידותיים לסביבה.

בשקיות נייר שעשויות מחומרים ממוחזרים טבעיים אפשר גם לעשות שימוש חוזר ולשלוח למחזור על מנת לייצר מהן נייר חדש לשימושים אחרים.

שקיות הנייר התפתחו רבות מאז שנכנסו לחיינו, באמצע המאה השמונה עשרה.ההתפתחות שלהן קשורה בעיקר בפיתוח הנייר ממנו הן עשויות.

במהלך השנים למדו יצרני השקיות כיצד לייצר שקיות מנייר חזק ועמיד יותר.

צורת הקופסא של שקיות הנייר מאפשרת להם לשמור על יציבות ויכולת נשיאה של מספר מוצרים בבת אחת. 

שקיות נייר בטיחותיות יותר בהשוואה לשקיות ניילון או לשקיות פלסטיק.

ילד, למשל, יכול להיחנק אם הוא חובש בטעות שקית מניילון או מפלסטיק. 

 

בנוסף, אחת הדרכים הפופולריות והיעילות יותר לשיווק וקידום מכירות היא שימוש בשקיות נייר ממותגות. שקיות הנייר משמשות פרסומת ניידת למותג של החברה, כשהלקוחות עצמם מסייעים בתהליך הפרסום ללא עלות.

על מנת לנצל את ההשפעה השיווקית שיש לשקיות הנייר, החלו חברות להשקיע זמן וכסף בעיצוב שקיות אטרקטיביות.

בהמשך לכך הפכו שקיות נייר לאביזר אופנתי ולמעין סמל סטטוס בשוק הצריכה של ימינו.

053-9425997