שקיות ניילון מודפסות

שקיות ניילון מודפסות

הן נמצאות בכל מקום כמעט ויש אותן בכל בית בישראל. שקיות ניילון מודפסות. כן, בתי עסק רבים, מפעלים וגופים שונים משתמשים בהן גם בעבור לקוחותיהם לאריזה ונשיאה של מוצרים וגם בעבור פרסום. תפקידן של שקיות הניילון המודפסות הינו חשוב לעסק כמקדם פרסומי פאסיבי, בו אנו (הלקוחות), סופגים מבלי שנרגיש את המסר הפרסומי שלו. 

שקיות ניילון מודפסות מנגישות את העסק לקהלים/ לקוחות פוטנציאליים רבים והן חלק מתקציב הפרסום והשיווק של העסק ולכן חשיבותן רבה. 

זקוקים לשקיות ניילון מודפסות לעסק שלכם? א.נ פוליעד תעשיות פועלת בתחום השקיות ומוצרי האריזה מזה שנים ומתמחה בייצור ושיווק שקיות ניילון מודפסות ובמוצרים רבים אחרים. צרו קשר כעת, נשמח לסייע לכם בהזמנה. 

לאיזה סוג עסק מתאימות שקיות ניילון מודפסות?

עסק/ מפעל/ מוסד המעוניין להגיע לתודעה ציבורית, לשווק את מרכולתו לקהלים. שקיות ניילון מודפסות מתאימות לכל אלו המעוניינים בכך כמו גם, שקיות ניילון מודפסות מקלות על נשיאת המוצרים השונים של העסק. 

בין אם העסק קטן או גדול, מפעל או חברת מזון, אנו בא.נ. פוליעד יודעים לעמוד בכל גודל של הזמנה ולעמוד בכל לוח זמנים, קשוח ככל שיהיה. 

כאשר אתם מבקשים להזמין לעסק שלכם שקיות ניילון מודפסות, עומדת לרשותכם המחלקה הגרפית שלנו, אשר תסייע לכם עם ההדפסה שתרצו, תוך התאמתה במקום ובפרופורציות המתאימות על השקית. 

כיצד מזמינים שקיות ניילון מודפסות?

הזמנת שקיות ניילון מודפסות מאד קלה ופשוטה. בין אם אתם יודעים או לא יודעים מה אתם רוצים להדפיס, באיזה גודל או צבע ובים אם יש לכם בדיוק את הלוגו/ משפט שיווקי אותו אתם רוצים, מחלקת שירות הלקוחות שלנו, תעמוד לרשותכם ותסייע עד לשביעות רצונכם המלאה. 

לאחר בחירת ההדפסה, אנו שולחים לכם את ההזמנה לאישור. ציינו בהזמנה כמות וכתובת למשלוח השקיות ואנו מורידים אותה לביצוע בפס הייצור המתקדם שלנו.

על איכות אנו לא מתפשרים ואת השקיות ניילון המודפסות שלנו אנו מעמידים במבחני תקינות קשיחים במיוחד וזאת על מנת לוודא כי השקיות לא תקרענה והידיות תהיינה נוחות לנשיאה.

כאשר אתם מזמינים שקיות ניילון מודפסות עבור העסק שלכם, אתם יכולים להיות רגועים שיש לכם שקיות איכותיות, עמידות וניראות למרחוק. השקיות שלנו בא.נ. פוליעד, הן לא רק שקיות ניילון איכותיות, הן שקיות ניילון יפות!

הדפסה על שקיות ניילון – רק עם פוליעד

שקיות ניילון מודפסות הן חלק ממעגל הפרסום של העסק שלכם ולכן, חשוב מאד כי כאשר אתם מבקשים להדפיס על שקיות ניילון, ההדפסה תהיה עמידה, ברורה ותואמת את דרישת הלקוח.

לא רק ההדפסה חשובה, גם איכות השקית – השילוב בין השתיים צריך להיות מבוסס על איכות של חומרים ואיכות של הדפסה. אצלנו בפוליעד מייצרים שקיות מורכבות ומיוחדות ומדפיסים עד 6 צבעים. 

מתוך מטרה לתת מענה מיטבי מקסימלי ללקוחותינו, תוכלו למצוא אצלנו בין היתר את המוצרים הבאים: 

  •  שקיות וגלילים למכבסות וניקוי יבש
  •  שקיות בגדלים שונים לתעשייה
  •  שקיות ענקיות לכיסוי משטחים
  •  יריעת ניילון מתכווץ (שרינק)
  •  שקיות לנשיאת דגי נוי
  •  שקיות במידות שונות בתוספת בושם
  •  שקיות עם פס סגר
  •  שקיות מתכלות
  •  שקיות למנויי עיתונים עם פרסום
  •  שקיות המיוצרות מחומר גלם המאושר למגע עם מזון לפי תקן 5113
  •  שקיות מחומר ממוחזר צבעוני ושקוף
  •  מעטפות מאובטחות
  •  ניילון לכיסוי מושבי רכב למוסכים
  •  שקיות ואקום למזון

בין לקוחותינו הרבים הפרוסים ברחבי הארץ, ניתן למצוא מאפיות, מחלבות, מכבסות, קופות חולים, חברות אופנה, מפעלי תעשייה רבים ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. 

קראו גם על: שרינק פוליאתילן

מאמרים נוספים

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות מהווים את הפתרון הכי טוב שאפשר לחלום עליו. אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח יודה לכם בליבו על ההשקעה שלכם בתיק שתתנו לו עם צאתו מהחנות שלכם.

קראו עוד »
תיק אלבד שומר קור

תיק אלבד שומר קור

בעזרת תיקי אלבד ששומרים על קור, הלקוחות יכולים לשווק אתכם. שימו לב: אם תשכילו להזמין תיקי אלבד ששומרים על קור מאיכות טובה, השימוש בהם יוכל להיות רב פעמי.

קראו עוד »
שקית קניות רב פעמית

שקית קניות רב פעמית

מעבר לשאלת המיתוג, כמובן שהאפשרות של שקית קניות רב פעמית היא בעלת ערך נוסף. אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה רק הולכת וגדלה. שקיות קניות רב-פעמיות התגלו כחלופה פופולרית לשקיות פלסטיק חד-פעמיות, וזה לא במקרה.

קראו עוד »
שקיות קירור

שקיות קירור

לשקיות קירור יש מגוון רחב של יישומים למטרות אישיות ומסחריות כאחד. אם תחשבו על עצמכם ועל המשפחה שלכם, אתם תראו ששקיות כאלה יכולות לשמש אתכם במקרים רבים. למשל, אם אתם יוצאים לפיקניק קטן ביער, ברור ששקית כזאת תעזור.

קראו עוד »
מעטפות מאובטחות

שקיות לבלדרות

חששתם לרגע שאם תזמינו היום שקיות שונות לבלדרות תצטרכו לבחור רק מתוך שניים או שלושה גדלים?
אל דאגה! אתם תראו, כאשר תתחילו לבדוק יותר לעומק את התחום הזה, שיש לכם אפשרות להזמין שקיות לבלדרות בכל גודל שדרוש לכם.

קראו עוד »
צידניות לעסק

צידניות לעסק

האם אי פעם נתקלתם בצידנית מעוטרת בטקסט פרסומי? אולי הלכתם לרכוש מוצרים שדורשים שמירה על קורה וארזו עבורכם הכול בצידנית מעוצבת ויפה? זה בדיוק מה שכדאי גם לכם לעשות בעסק שאתם מנהלים.

קראו עוד »
שקיות דויפאק | שקיות לקפה

שקיות דויפאק

חשבו לרגע על אותן השקיות העומדות על גבי מדפי המכירה בחנויות השונות, שמתם לב שהשקיות עומדות יציבות על תחתית ואינן נופלות?

קראו עוד »
שקיות נייר ממותגות

שקיות נייר ממותגות

עם התגברות תנועת הירוקים בעולם, אנו רואים פחות ופחות שימוש בפלסטיק, או מוצרים מפלסטיק. כיום, העולם מודע יותר לנזקים אודות הפלסטיק ומדינות כמו סין

קראו עוד »
שרינק פוליאתילן

שרינק פוליאתילן

ישנם מוצרים אשר הדרך היחידה לארוז אותם היא באמצעות יריעות שרינק פוליאתילן בלבד, שכן, הגודל והמשקל של המוצרים המתעתדים להיארז…

קראו עוד »
שקיות ניילון ממותגות

שקיות ניילון ממותגות

מיתוג לעסק שלכם יכול להתבצע בכמה אופנים ובאמצעות מוצרים שונים. אחד הפופולריים במוצרי המיתוג, הוא שקיות הניילון ומתוך זיקה לסביבה ירוקה

קראו עוד »
שקיות נייר

שיווק בשקית

שקיות נייר עדיין מובילות את טבלת הפופולריות בשוק השקיות. זאת, למרות התחרות העיקשת מול שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון, ולמרות שהן לא נפוצות…

קראו עוד »