מעטפות מאובטחות – כל מה שצריך לדעת

מעטפות מאובטחות

עסק רשות/ מוסד ממשלתי/ אחר, מעוניין להעביר מסמכים / פריטים באופן חשאי, מבלי שניתן יהיה לפתוח את המעטפה ומבלי שיוכלו להציץ לתוכה פנימה? נשמח להציע לכם להיעזר במעטפות מאובטחות, או כמו שאצלנו בפוליעד מכנים אותן- "מעטפות ביטחון מאובטחות". 

כאשר אתם שולחים חומרים במעטפות שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים שהפרטיות נשמרת והחומרים במעטפה- מוגנים מפני עיניים חשודות. 

מבקשים לשמור על דיסקרטיות במשלוח פריטי הדואר/ המשרד? רוצים לוודא כי לא ניתן יהיה לפתוח את המעטפה מבלי שישאירו עקבות? צרו קשר איתנו- פוליעד, אנו מייצרים מעטפות מאובטחות לחברות, לקוחות עסקיים ופרטיים למעלה משני עשורים. הניסיון והידע שצברנו, מעמידים אותנו בראש החברות בתחום. 

מי זקוק למעטפות מאובטחות?

בדר"כ כאשר ישנו מידע רגיש, כזה שאמור להיות נגיש רק למי שידו בעניין, אנו נעזרים במעטפות מאובטחות, המספקות אטימות מוחלטת ולא ניתן לראות פנימה את מה שישנו. 

לנו לא משנה מה רוצים להכניס פנימה למעטפה, מה שחשוב לנו הוא, לדעת בוודאות כי המעטפה אכן מאובטחת באופן מלא ושומרת על פרטיותו של הלקוח באופן מיטבי. 

מי שזקוק למעטפות מאובטחות הם: 

    • שירותי דואר ישראל
    • חברת שילוח ודיוור (מקומי ובינ"ל)
    • לאחסון ניירת רגישה.
    • חברות להובלה ושינוע של כספים
    • גופים משטרתיים / משפטיים
    • שירותי ביטחון
    • בנקים

מפרט טכני:

מעטפות מאובטחות מבית פוליעד עשויות חומר דו שכבתי – פנימי שחור, חיצוני – לבן, לקבלת אטימות מוחלטת. בפתח המעטפה סגר פס דבק חזק ועמיד במיוחד – כך שלא ניתן יהיה לפתוח את המעטפה מבלי להשאיר עקבות. 

על המעטפה ניתן להדפיס לוגו חברה / כל הדפס אחר עפ"י דרישת הלקוח. 

המעטפות שלנו עמידות במים, לא נקרעות וניתן לקבלן בגדלים שונים.

היכן רוכשים מעטפות מאובטחות?

מעטפות מאובטחות

מאד קל היום לחפש ולמצוא כל דבר ברשת, בטח ובטח המלצות לקניות בחברות כאלו ואחרות. מעטפות מאובטחות תוכלו למצוא אצל ספקים רבים, אך אם הגעתם אלינו, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהגעתם למקום הנכון. חברת פוליעד פועלת בתחום מוצרי האריזה יותר מ- 25 שנים, הניסיון והמקצועיות שרכשנו, הביא אותנו לרמות איכות גבוהות במיוחד ואנו מעניקים ללקוחותינו מגוון פתרונות איכותיים וישימים בכל הקשור למעטפות מאובטחות. 

החברה, מייצרת ומשווקת מוצרי אריזה שונים ורבים לבחירתכם כמו למשל:

  • שקיות פלסטיק
  • יריעות שרינק מתכווצות
  • שקיות ניילון
  • שקיות ממותגות
  • קרטון גלי
  • שקיות ואקום איכותיות מאוד תוצרת אטלנטיק פאק

בין לקוחותינו תוכלו למצוא מפעלי תעשיה שונים, בתי חולים, שירותים רפואיים, חברות אופנה, מפעלי מזון, מכבסות, בתי קפה ורבים אחרים. 

אני מעוניין לרכוש מעטפות מאובטחות – מה צריך לעשות?

אצלנו בפוליעד אוהבים להקל על הלקוחות ומאפשרים להם לשוטט כאן באתר ולבחור מבין שלל המוצרים השונים את מה שהם מבקשים. היה ואינכם מוצאים או אינכם יודעים לאיזו סוג של אריזה/ מעטפה/ שקית אריזה אתם זקוקים – אל דאגה, נסייע לכם בזה, כל שעליכם לעשות הוא לציין לאיזו מטרה נדרשת לכם האריזה ואנו נדאג להתאים לכם בדיוק את המוצר המתאים. 

בנוסף חברתנו מתמחה בשיווק וייצור של שקיות ניילון ממותגות, קרטונים, שקיות פלסטיק, שקיות נייר, שקיות אלבד ועוד.

כאשר אתם מעוניינים לבצע הזמנה, תוכלו להשאיר הודעה כאן באתר, או לצור קשר טלפוני ישירות עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו, אשר ישמחו לקחת את הזמנתכם על כל הדרישות והצרכים. 

אנו מקפידים על מתן מענה מקיף וכולל לפתרונות אריזה חדשניים ללקוחותינו ומתעדכנים כל הזמן בטכנולוגיות החדשות בתחום האריזות. 

חברת פוליעד עומדת לרשות לקוחותיה ודואגת לשווק מוצרים איכותיים העומדים בתקני האיכות המחירים ביותר!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, פוליעד.

מאמרים נוספים

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות מהווים את הפתרון הכי טוב שאפשר לחלום עליו. אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח יודה לכם בליבו על ההשקעה שלכם בתיק שתתנו לו עם צאתו מהחנות שלכם.

קראו עוד »
תיק אלבד שומר קור

תיק אלבד שומר קור

בעזרת תיקי אלבד ששומרים על קור, הלקוחות יכולים לשווק אתכם. שימו לב: אם תשכילו להזמין תיקי אלבד ששומרים על קור מאיכות טובה, השימוש בהם יוכל להיות רב פעמי.

קראו עוד »
שקית קניות רב פעמית

שקית קניות רב פעמית

מעבר לשאלת המיתוג, כמובן שהאפשרות של שקית קניות רב פעמית היא בעלת ערך נוסף. אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה רק הולכת וגדלה. שקיות קניות רב-פעמיות התגלו כחלופה פופולרית לשקיות פלסטיק חד-פעמיות, וזה לא במקרה.

קראו עוד »
שקיות קירור

שקיות קירור

לשקיות קירור יש מגוון רחב של יישומים למטרות אישיות ומסחריות כאחד. אם תחשבו על עצמכם ועל המשפחה שלכם, אתם תראו ששקיות כאלה יכולות לשמש אתכם במקרים רבים. למשל, אם אתם יוצאים לפיקניק קטן ביער, ברור ששקית כזאת תעזור.

קראו עוד »
מעטפות מאובטחות

שקיות לבלדרות

חששתם לרגע שאם תזמינו היום שקיות שונות לבלדרות תצטרכו לבחור רק מתוך שניים או שלושה גדלים?
אל דאגה! אתם תראו, כאשר תתחילו לבדוק יותר לעומק את התחום הזה, שיש לכם אפשרות להזמין שקיות לבלדרות בכל גודל שדרוש לכם.

קראו עוד »
צידניות לעסק

צידניות לעסק

האם אי פעם נתקלתם בצידנית מעוטרת בטקסט פרסומי? אולי הלכתם לרכוש מוצרים שדורשים שמירה על קורה וארזו עבורכם הכול בצידנית מעוצבת ויפה? זה בדיוק מה שכדאי גם לכם לעשות בעסק שאתם מנהלים.

קראו עוד »
שקיות דויפאק | שקיות לקפה

שקיות דויפאק

חשבו לרגע על אותן השקיות העומדות על גבי מדפי המכירה בחנויות השונות, שמתם לב שהשקיות עומדות יציבות על תחתית ואינן נופלות?

קראו עוד »
שקיות נייר ממותגות

שקיות נייר ממותגות

עם התגברות תנועת הירוקים בעולם, אנו רואים פחות ופחות שימוש בפלסטיק, או מוצרים מפלסטיק. כיום, העולם מודע יותר לנזקים אודות הפלסטיק ומדינות כמו סין

קראו עוד »
שרינק פוליאתילן

שרינק פוליאתילן

ישנם מוצרים אשר הדרך היחידה לארוז אותם היא באמצעות יריעות שרינק פוליאתילן בלבד, שכן, הגודל והמשקל של המוצרים המתעתדים להיארז…

קראו עוד »
שקיות ניילון ממותגות

שקיות ניילון ממותגות

מיתוג לעסק שלכם יכול להתבצע בכמה אופנים ובאמצעות מוצרים שונים. אחד הפופולריים במוצרי המיתוג, הוא שקיות הניילון ומתוך זיקה לסביבה ירוקה

קראו עוד »
שקיות נייר

שיווק בשקית

שקיות נייר עדיין מובילות את טבלת הפופולריות בשוק השקיות. זאת, למרות התחרות העיקשת מול שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון, ולמרות שהן לא נפוצות…

קראו עוד »