שקיות ניילון ממותגות

שקיות ניילון ממותגות

מיתוג לעסק שלכם יכול להתבצע בכמה אופנים ובאמצעות מוצרים שונים. אחד הפופולריים במוצרי המיתוג, הוא שקיות הניילון ומתוך זיקה לסביבה ירוקה, אנו, ב- א. נ. פוליעד תעשיות, מתמחים בייצור שקיות ניילון ממותגות, אשר ניתנות למיחזור ולשימוש מחדש/ חוזר.

מדוע למתג עסק באמצעות שקיות ניילון ממותגות?

ראשית, חשוב להדגיש כי ייצור שקיות ניילון ממותגות, אינן רק אותן שקיות סופר רגילות ופשוטות בהן ממלאים מוצרי קניות, מדובר במגוון רחב של שקיות, אשר מעוצבות עפ"י בקשה וצורך הלקוח, כמו גם, שקיות ניילון ממותגות, מיועדות לקהל יעד ספציפי, אשר המוצרים מיועדים לשימושו.

השימוש בשקיות ניילון ממתוגות הינו נפוץ ונגיש ביותר לכל סוגי הקהלים, כאשר ניתן לעצב את ההדפסה ע"ג השקית, את גודל וצבע השקית. במפעל הייצור שלנו, מייצרים שקיות פלסטיק איכותיות וחזקות במיוחד, עם התמחות בעיצובים מיוחדים והדפסה של עד 6 צבעים.

הבחירה במיתוג באמצעות שקיות ניילון הינה בחירה שיווקית בטוחה, שכן, השקית היא למעשה סוג של "מוצר" שיווקי, איכותי, הניתן לשימוש חוזר עתידי. לקוח מגיע עם השקית לביתו/ למשרד, ישמור אותה אצלו ואף יציג אותה לראווה בפני לקוחותיו/ אורחיו, באם מדובר בשקית מיוחדת עם ייתרונות בולטים כמו- חוזק, איכות החומר, עיצוב מדליק ועם ערך סביבתי.

לאילו עסקים מתאים השימוש בשקיות ניילון ממותגות?

שקיות ניילון ממותגות מתאימות למעשה לכל עסק כמעט שכן, השימוש בהן הוא נרחב ולמטרות שונות.

א.נ פוליעד תעשיות מעניקה שירות לחברות/ עסקים/ מפעלים/ קופ"ח/ חברות אפנה/ מרכולים/ מאפיות ועוד רבים אחרים. אנו עומדים בהזמנות בכל גודל נדרש ועומדים בלוחות זמני אספקה קשוחים ביותר, תוך הקפדה על איכות ושירות בלתי מתפשרים.

השימוש בשקיות ניילון ממותגות, יכול להיות באמצעות כנסים/ אירועים שיווקים, בהם מחלקים מוצרים ממותגים שונים, באמצעות עמדות מכירה (דוכנים) או כמוצרים בפני עצמם ללקוחות אשר רוכשים אותן עבור מטרות שונות.

כיצד מתבצעת הזמנה עבור שקיות ניילון ממותגות?

כל הנדרש לעשות הוא לצור קשר עם מחלקת ההזמנות במפעל ולציין את הצורך והכמות.

במידה ותרצו למתג את השקית, יש לשלוח קובץ איכותי של הפרט אותו תרצו להדפיס ע"ג השקית ואנו נבצע עבורכם הדמייה לשם המחשה של גודל הפרט, מול גודל השקית אשר הוזמנה.

מרגע האישור, אנו מעבירים את ההזמנה לביצוע לאולם הייצור ובזמן המהיר ביותר יגיע המשלוח אליכם.

נשמח לעמוד לרשותכם.

קרא עוד: ייצור שקיות ניילון

מאמרים נוספים

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות מהווים את הפתרון הכי טוב שאפשר לחלום עליו. אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח יודה לכם בליבו על ההשקעה שלכם בתיק שתתנו לו עם צאתו מהחנות שלכם.

קראו עוד »
תיק אלבד שומר קור

תיק אלבד שומר קור

בעזרת תיקי אלבד ששומרים על קור, הלקוחות יכולים לשווק אתכם. שימו לב: אם תשכילו להזמין תיקי אלבד ששומרים על קור מאיכות טובה, השימוש בהם יוכל להיות רב פעמי.

קראו עוד »
שקית קניות רב פעמית

שקית קניות רב פעמית

מעבר לשאלת המיתוג, כמובן שהאפשרות של שקית קניות רב פעמית היא בעלת ערך נוסף. אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה רק הולכת וגדלה. שקיות קניות רב-פעמיות התגלו כחלופה פופולרית לשקיות פלסטיק חד-פעמיות, וזה לא במקרה.

קראו עוד »
שקיות קירור

שקיות קירור

לשקיות קירור יש מגוון רחב של יישומים למטרות אישיות ומסחריות כאחד. אם תחשבו על עצמכם ועל המשפחה שלכם, אתם תראו ששקיות כאלה יכולות לשמש אתכם במקרים רבים. למשל, אם אתם יוצאים לפיקניק קטן ביער, ברור ששקית כזאת תעזור.

קראו עוד »
מעטפות מאובטחות

שקיות לבלדרות

חששתם לרגע שאם תזמינו היום שקיות שונות לבלדרות תצטרכו לבחור רק מתוך שניים או שלושה גדלים?
אל דאגה! אתם תראו, כאשר תתחילו לבדוק יותר לעומק את התחום הזה, שיש לכם אפשרות להזמין שקיות לבלדרות בכל גודל שדרוש לכם.

קראו עוד »
צידניות לעסק

צידניות לעסק

האם אי פעם נתקלתם בצידנית מעוטרת בטקסט פרסומי? אולי הלכתם לרכוש מוצרים שדורשים שמירה על קורה וארזו עבורכם הכול בצידנית מעוצבת ויפה? זה בדיוק מה שכדאי גם לכם לעשות בעסק שאתם מנהלים.

קראו עוד »
שקיות דויפאק | שקיות לקפה

שקיות דויפאק

חשבו לרגע על אותן השקיות העומדות על גבי מדפי המכירה בחנויות השונות, שמתם לב שהשקיות עומדות יציבות על תחתית ואינן נופלות?

קראו עוד »
שקיות נייר ממותגות

שקיות נייר ממותגות

עם התגברות תנועת הירוקים בעולם, אנו רואים פחות ופחות שימוש בפלסטיק, או מוצרים מפלסטיק. כיום, העולם מודע יותר לנזקים אודות הפלסטיק ומדינות כמו סין

קראו עוד »
שרינק פוליאתילן

שרינק פוליאתילן

ישנם מוצרים אשר הדרך היחידה לארוז אותם היא באמצעות יריעות שרינק פוליאתילן בלבד, שכן, הגודל והמשקל של המוצרים המתעתדים להיארז…

קראו עוד »
שקיות ניילון ממותגות

שקיות ניילון ממותגות

מיתוג לעסק שלכם יכול להתבצע בכמה אופנים ובאמצעות מוצרים שונים. אחד הפופולריים במוצרי המיתוג, הוא שקיות הניילון ומתוך זיקה לסביבה ירוקה

קראו עוד »
שקיות נייר

שיווק בשקית

שקיות נייר עדיין מובילות את טבלת הפופולריות בשוק השקיות. זאת, למרות התחרות העיקשת מול שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון, ולמרות שהן לא נפוצות…

קראו עוד »